Taloustutkimus tutki hautaustoimistojen asiakastyytyväisyttä - meiltä tutkitusti hyvää palvelua

Suomen Hautaustoimistojen Liitto teki vuonna 2017-2018 yhteistyössä Taloustutkimuksen kanssa kuluttaja- ja asiakastyytyväisyystutkimuksen hautaustoimistojen palveluista. Toimistomme tuloksia voi nähdä alla olevasta kuvasta. Erityisen kiitollisia olemme saamastamme avoimesta palautteesta kysyttäessä perusteita toimistomme suositteluun. Oikealla avoimen palautteen vastauksia (mobiilissa alla).

Meillä asioineista 100% ilmoitti olevansa vähintäänkin tyytyväisiä hautaustoimistomme palveluun, ja 96% täysin tyytyväisiä tai hyvin tyytyväisiä.

Olemme palvelleet asiakkaita vaativassa tehtävässä vuodesta 1992 alkaen. Teemme työmme korkealla palveluasenteella ja aina asiakkaan toiveet täyttäen sekä heidän tilanteensa huomioiden. Palvelemme kaikissa kuolinpesän asioissa, näin yritämme parhaiten helpottaa omaisten taakka käytännön järjestelyiden hoidossa.

Asiakastyytyväisyystutkimuksessa saatua avointa palautetta

"Asiantuntemus ja paikallisten palvelujen suosiminen sekä hyvä yhteydenpito asiakkaaseen kaikissa tilanteissa. Samoin esite perunkirjoituspalveluista hautaamisen jälkeen. Suosittelen lämpimästi."

"Asiantuntemus, palvelualttius ja etenkin USA:sta asiaa itse hoitaneena asiat olivat selkeitä ja kaikki yhteydenpito oli miellyttävää, vaikkakin asia itse oli ikävä."

"Erinomainen, asiantunteva palvelu. Omaisen kuoleman yhteydessä ei itse jaksa kaikkea ajatella, mutta Ollosen väki on erittäin motivoitunut auttamaan."

"Hienotunteisuus, asiantuntemus, kokemus. Osaavat suhtautua kuolemaan ja suruun oikealla tavalla, tunteella, mutta sopivasti kaukaa. Ilkka lauloi sairaalan kappelissa, joten mainitsen vielä hänen musikaaliset taitonsa. Sekä Ilkka että Mariella osasivat hienosti luovia sukulaisten erimielisyyksien ristitulessa. Suurkiitos!"

"Kokonaisvaltainen asioidenhoito, yhteystietojen jakaminen, vaikka itse toimistolle ei siitä olisikaan niin hyötyä. Palvelu asiallista ja rauhallista. Tietyt asiat täytyy tehdä tietyssä ajassa."

"Erityiskiitos kukkasidonnasta Jaana Petrellille. Kaikki muistotilaisuuden kukat samoin kuin arkkukoriste olivat kauniita ja tilatun mukaisia. Kukat olivat todella tuoreita. Kiitokset Ruokolahden toimipisteen asiakaspalvelijalle hyvästä palvelusta."

"Etenkin rouva Ollonen oli erittäin ystävällinen, auttavainen ja palvelunhaluinen."

"Henkilökunta on aivan ihanan empaattinen ja palvelualtis."

"Nuori mies, minkä tapasimme ensimmäisenä, oli hyvin ammattitaitoinen ja kohtelias. Niilo-koira paras lohtu surevalle, kiva kun paikalla."

"Kaikki asiaanliittyvä kerrottiin, suhtautuminen asiakkaaseen oli asiallista, mutta ei lainkaan jäykkää. Vaikka kaikessa mentiin mahdollisimman edullisesti, oli palvelu ystävällistä ja ymmärtäväistä."

"Edullinen, hyvä palvelu."